they don't care about us

 Jag slår upp mina ögon.
Känner en brännande smärta i ryggen igen.
Fan, har börjat få problem med ryggen igen.
Då är det tillbaka till tabletterna igen då.
Då som får mig att bli snurrig och ger mig ett fyllebrus.

Ligger kvar i sängen.
Jag har nog bara vaknat en eller kanske 2 gånger i natt.
Det är bra.
Jag brukar vakna säkert 5-10 gånger per natt annars.
Så jag känner mig ganska utsoven.
Får ett samtal av mathilda och sen ett av min bror och sen ett till av mathilda.
Idag ska jag förmodligen fyllas utav glädjen från mina syskonbarn.
Det blir bra.
Då mår jag bra.
Får en tanke av att jag ska städa hela huset innan jag åker.
Då blir min mor glad.

Och jag blir glad om jag kan glädja andra.

"I even said you where my great one"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0