Time running

Åh gud!
Hade en sjukt rolig dag i går med Mathilda!
Vaknade och var sen sjukt rastlös!
Och lite nere.
Sen snackade jag med mathilda och hon mådde inte heller så bra och tänkte åka iväg lite överallt.
Så jag följde med henne.
Men jag fick bråttom och gjorde mig klar på 15 minuter!
Helt galet!
Ja, sen tog vi tåget mot malmö.
Vi träffade även terry,jenny och Judith!
Väl i malmö tog vi varsin red bull (ovanligt....) och styrde kosan mot Entré.


<3

Dock var ju klockan ganska mycket så vi hanninte med så mycket.
Men mathilda fick tag på en klänning och det var hon sjukt glad över!
Sen var det bara att vänta på nästa buss som tog oss till lund.
Bilder på det hela:

a<a<<3

Sen var det dags att äta!
Mc blev det!
Medans vi väntade blev det the brünoposé för min del.

s


Checka in bruden i bakrunden!
HAHA!

Ja, efter mcdonalds blev det en runda i parken för att gå av allt vi ätit!
Parken var mysig och det blev väldans massa foto där!

s

Mathilda fick upp mig i ett träd för att klättra!


<
Mathildas kommentar på bilden:
- Du ser ut som quasimodo!

Man kan nog inte annat än att hålla med!

a
Mathilda och knölen!

<aaa
En brünoposé som flippa ut!

<

                                               
Now were talking Brünoposé!

<<a
Jag är en stark kvinna!

s
I've shitted myself!

z

Brünoposé!


Ja, sen var vi tvungna att gå ut ur parken *hrm,hrm. Mathilda!*
Efter det så stack vi till sationen.
Missade bussen.
Så det fick bli tåget mot malmö igen!

d


Våra två tågresor hem blev verkligen helt galna!
Vi bara garvade!
Hela tiden.
Jag menar det.
Vi garvade utan stopp i säkert 1.5 timme!
Och vi kunde inte sluta.
Som tur var så satt vi INTE i tyst kupé!
Vi försökte lugna oss med musik men det gick inte bra.
För då kom vi på att vi kan dansa på alla möjliga vis.
Så det slutade också med asgarv.
En kvinna satt och löste korsord.
Stackare...
Hon såg ut som en djävul när vi väl hoppade av tåget.
Riktigt sur.
Men i ochförsig så kunde hon ju satt sig i tyst kupé . men icke!
Väl hemma hos mathilda så fortsatte garvet ända tills vi la oss och tittade på scary movie 2.
Sen somnade jag och efter ett tag hoppas jag att även mathilda somna..

Övriga bilder!

<<j<m<q<


Otroligt rolig dag!
Detta måste göras om!

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha "And the Brünopose".

Faan vad kul det var, ja det måste lätt göras om!

2009-07-21 @ 00:37:26
URL: http://halvljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0