Vi är på gång!

Jaha, nu är jag hemma efter en låååång shoppingdag!
Dock så har dagen gått sjukt snabbt.
Jag var inne i ystad vid halv 10 och sen väntade jag på mathilda.
Jag underhöll mig själv med tidningar.
Sen när hon äntligen kom så åkte vi till malmö!
Det var så sjukt mycket rea så vi bägge två köpte massvis med saker för otroligt lite pengar.
Jag är otrolig nöjd över mina inköp.
Men gud, jag har nog aldrig garvat så otroligt mycket som jag har gjort idag och jag har nog aldrig snackat så mycket som jag har gjort idag  (blir lätt så när man umgås med Mat-Hilda).
Vi hade alltid nåt att snacka om ,vilket oftast slutade med att vi asgarva!




Jag : Jag fick faktist Mvg i Franska.
Mathilda: Snörd!
Jag : Va?
Mathilda: Oj...Jag skulle säga stud och nörd samtidigt.
Jag : Men det blir ju inte Snörd, det blir ju Störd!
Bägge två : HAHAHAH!


Jag står på willys och skakar min oöppnade glass..
Jag: Du, mathilda? Prova göra så här med glassen. det är skönt.
Mathilda : Jag får prova.
*Mathilda börjar skaka glassen och ser otroligt nöjd ut*
Jag: Jag får tillbaka den nu.
Mathilda: Vänta lite.
Jag : Mathilda!
Mathilda: Jag vet precis vad det känns som.
Jag: MATHILDA!




Vi var även inne på weekday och shoppa.
Vi stod bägge två och asgarva i varsitt omkläningsrum. Jag har en bild på min anledning och mathilda skrattade för att man kunde se hennes benmuskler genom byxorna och det tog ca en timme för henne att prova 3-4 jeans....

Min anledning:
<3

- You know i'm fat, i'm fat. You know it!


Ja, i alla fall, kan inte skriva alla våra galna saker här men vi var lite överallt i malmö.
Sen åkte vi hem till Mathilda och snoka på fejjan och sen skulle vi sätta upp tältet -.-
*ingen kommentar*

Ja, och jag kom väl hem vid nio-tiden.

Här är dagens fångst som jag fångade in :

<3

foundation
Puder
oversized väska
t-shirt
brottarlinne
blus
Jeans
Plånbok
2 par trosor


Och i morgon blir det en ny mobil!!!!!
Äntligen!

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade så sjuukt kul idag, helt galet. Garvade sjukt mycket nu när jag läste. En sån här galet kul dag behövde vi, och snart kommer uppföljaren ÅHUS! hahahaha



Btw, bli nu inte beroende av den glassen!xD

2009-07-14 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0