Fuck you very very much

Tjabba!
Just nu sitter jag i köket och förundras över hur underliga vissa folk är.
Kan inte hjälpa det men jag kommer absolut inte fram till någon slutsats?
Hmm...
Tror inte att det är värt att sitta och fundera på det heller.
Well,well!
Idag har jag åkt med mor och far till ystad och vi lämnade in min mobil och nu (äntligen)
har vi fått klara besked. Nästa gång jag är i ystad ska jag ta med mig mobilen och tillbehören och lämna in den och få en helt ny mobil. Så det blir väl i nästa vecka. Kanske i morgon om jag har tur!
Ska bli riktigt kul med en ny mobil!!! Ih!
Ja, sen åkte vi vidare och shoppade lite, sen blev det glass på hamnkiosken.
Mums!
Ja, annars har väl inte så mycket mer hänt idag.
Nu ska jag nog dra.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0