Fullt ös, medvetslös

Det är precis vad jag har idag.
Har riktigt fullt upp.
Har egentligen ingen tid att sitta här och skriva
eftersom jag ska vara i simrishamn om två timmar
och jag har inte ens börjat gör mig i ordning!
Kom precis hem efter en mycket blöt, men ändå rolig dag!
Vi har sjungt för studenterna och jag såg de även gå ut!
Kommer sakna dom megamycket!
Sitter och snaskar på en smoothie med.
Ska ha på mig en klänning ikväll.
Kanske hinner lägga upp en bild när jag är klar.
Japp, ska som sagt till simrishamn , och sen vidare till Öja i natt.
Som tur är så kör min bror, så jag kommer få sova hemma i natt.
Riktigt skönt! Tycker inte om att sova borta när jag har festat.
Ojdå, man kanske skulle ta och dricka upp smoothien och
gå i duschen och börja göra mig i ordning!
GAAAAH!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0