I just called to say i love you

Jag vill bara tacka dig för allt du gjort för mig.
Jag vet alltid att du är där.
Du är allt jag nånsin önskat i en vän.
Du har allt.
Så är det verkligen.
Och jag vet att du kommer vara en vän för livet för mig.
Och jag älskar dig som en tjuck unge älskar godis!
och det är mycket det!

Men tänk ändå så roligt vi har haft det tillsammans.
Även om det inte är några stora saker så är det ändå det lilla som betyder.
Som när jag var hos dig nu senast.
Både du och Jimmy fick mig att må så fruktansvärt bra och jag glömde allt det onda.
Och som när jag var hos er i lägenheten.
När vi tog dit frans och massa andra folk och bara spelade rock band hela kvällen.
När vi var på idol och töntade oss.
När det var du,jag,jimmy och chrille.
När Jimmy hade sin födelsefest hemma i huset.
Ja, allt.
Både de stora sakerna och de små sakerna betyder så otroligt mycket för mig.
Jag kunde absolut inte önska mig en bättre vän än dig och jag älskar dig så otroligt mycket!

<3<3<3



Kommentarer
Postat av: sarah

Jag älskar dig :D <3

2009-06-30 @ 23:58:23
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0