I'm on call to be there

Haj haj!
tredje inlägget idag.
Vad är det med mig?
Hehe!
Ja, vi åkte vid halv ett tiden till vinslöv, och jadå, jag hade rätt och somnade både på
vägen dit och på vägen hem! Helt makalöst!
Ja, vi kom dit och annelie tog på sig klänningen och hon såg ut som en riktig
prinsessa! men klänningen var för stor så vi fick vänta i typ 2 timmar för att de skulle
sy rätt den. så otroligt drygt. men jag blev underhållen med att skicka sms!
Så jag var nöjd.
Sen kom vi hem vid 6 tiden. Vi köpte med oss pizza hem. Så otroligt gott!
Ja, efter att vi hade ätit så pluggade jag lite, sen tittade jag på kvarteret skatan.
Och just nu ligger jag i soffan med datan i knäet och tittar på toon disney med
Anton & Alvin.
Men men , i morogn är det full rulle så då kommer det nog inte alls bli några inlägg.
Så nu säger jag tack och hej!

Önska mig lycka till tills på lördag!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0