In the shadows

Hej!
Sitter just nu i soffan och tittar på tomb raider 2.
Fast just nu är det nyheter.
Så jag passade på att skriva.
Ja, gårdagen gick väl bra , tycker jag.
Dock så stack hundarna men vi festade på ändå!
Fast det var mer chill än fest, men najs var det ändå!
Vi somnade väl vid 5 tiden i morse. Jag vaknade dock klockan 10 igen.
Då gick jag upp och började städa undan lite mer och sen började jag på
att göra frulle. Gutt var det!
Sen stannade Elvira,Jenna,Eve,Sabrine kvar lite längre.
Elvira åkte vid 2 , så sen var det bara vi andra kvar.
Vi bänkade upp oss i soffan och satt och tittade på film.
Jag höll dock på att somna flera gånger pga så lite sömn, men
jag höll mig vaken.
Dom åkte vi 5-tiden och sen åkte mor och far till min syster.
Jag orkade dock inte.
Så jag är hemma helt själv.
Väldigt skönt, men också väldigt ensamt, eftersom jag har haft elvira här ända sen i måndags.
Så det känns tomt att helt plötsligt vara själv.
Men jag klarar mig!

Jag har läst att det ska bli fint väder i morgon, så man får väl
ligga på gräset en stund!
I alla fall, nu ska jag nog dra.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0