Jag vill kasta loss

Haj Haj!

Vilken otroligt varm dag det har varit!
Helt sjukt!
Som tur är så har det ju åskat en del nu i kväll så nu kommer den friska luften tillbaka igen!
Ja, jag har haft ganska så fullt upp hela dagen.
Vaknade vid 10 tiden och gick upp och tog en kopp kaffe och satt och mös på terassen.
Satte igång en maskin tvätt och sen kom mor hem.
Då körde vi in till sjöbo och handlade.
Sen åkte vi in till ystad och handlade en ny pool.
Och så klart så tog mor den största hon kunde hitta.
Och den är gigantsik!
den är 5,5 m i diameter och 1,22 m i höjd.
Känns som om jag kommer drunkna!
Skämt åt sido.
Efter att vi hade handlat poolen så skulle jag bli klippt.
Hon klippte av en rejäl bit, men nu är verkligen allt slitet hår av!
Så nu ser det ut såhär

<3

Kanske inte så stor skillnad för er men för mig är det en ganska så rejäl skillnad!
Ja, efter frisören så åkte vi hem och började bygga poolen.
Jag var så otroligt varm så jag gick bara runt i underkläderna och fick faktist färg!
sen åkte far iväg och fiska och jag och mor åt.
Och nu sitter jag här på terassen och kollar på medans poolen blir fylld med vatten, men den komme rinte blir full idag.
Jag får upp tidigt i morgon och sätta igång vattnet igen så det kanske blir klart i morgon.
sen ska allt värmas upp!
Så om vi har tur så kan vi bada på lördag när Sabrine&co kommer hit!


Fridens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att du skriver Sabrine&co, (SABRINE!!&co)det betyder att jag är chef över vår crew ;D

2009-06-30 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0