Killer queen

HÄJ!

Just nu sitter jag på ovanvåningen och gör absolut ingenting!
Jo, jag skriver ju blogg men...äh, ni fattar!
Snart ska jag och mor ta en kopp kaffe tillsammans.
Det är bara hon och jag tills i morgon kväll då far kommer hem igen.
Och vi passar alltid på att lyxa till det när han är iväg!
Riktigt busigt!
Hehe.
Jag har haft en väldigt mysig och bra dag.
Vaknade i morse med värsta energin , så jag började städa nedanvåningen.
Sen började jag tvätta.
Sen kom mor hem och då åkte vi in och köpte kinamat till kvällen.
När vi väl kom hem igen började jag titta på film eftersom det var ganska mulet ändå.
Jag såg twilight,the exorsim of emily rose och moonwalker.
Helt okej filmer allihopa men twilight var ju helt underbar!
Såg den på bio i vintras med jenna, men jag såg inte mycket av filmen precis.
Hade mest ögonen på Jenna.
Men som sagt, såg den idag och shit vad bra den var!
Ska nog se den igen i kväll innan jag lägger mig.
Fick en otroligt bra känsla av att se den!
Ja, sen gick jag en runda i trädgården och åt jordgubbar och körsbär (bigaroer) .
Sjukt gott! Mumsfilibabba!
Och sist men inte minst så klippte jag gräset!
Så ja, jag har haft fullt ös hela dagen.

Nej, man kanske skulle ta och skriva ett inlägg om helgen?

Fridens!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0