Mamma är lik sin mamma!

Shit, vilken fart jag fick med städningen!
Mor blev nästan chokad när hon kom hem.
Men hon blev också på städhumör, så nu städar
hon där nere och jag här
uppe på min våning!
Perfa!
Så slipper jag göra det i morgon.
Så i morgon är det bara att ställa fram bord och bänkar, vilket
jag nästan tror att jag och elvira gör i kväll när hon har kommit hit.
Alltså har jag inget att göra i morgon. hmm..
aja, jag hittar säkert på nåt!
Som sagt, i kväll kommer Elvira och då ska vi sitta och röka lite
vattenpipa förmodligen! Kanske dricka lite vin med?
Hade varit väldigt mysigt i alla fall!
Men nu kanske jag ska fortsätta städa, så att jag inte blir lat av att
sitta här.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0