Måndag var det va?

Hej!
Gud vad jag har blivit förvirrad på vilken dag det är!
Kan väl lätt bli så när man varit ledig så länge från skolan som jag har varit.
Men i morogn är det på det igen i fyra dagar, sen är det sommarlov igen!
Jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra under lovet!
Jag ska ju jobba i ca 4 veckor förmodligen.
Jag ska sola
Festa!
Åka på roadtripp!
Kanske tågluffa? Det har jag velat göra väldigt länge!Kanske ta en tur med cajsa och
andra som vill med? Säg bara till!
Sen ska jag bara vara jag,leva livet och umgås med kompisar som fan!
Jag ska verkligen försöka göra så mycket som möjligt utan att lägga på mig någon stress.
Jag kan behöva ett stressfritt lov.
De senaste två somrarna har varit helt galna!
Jag har bara jobbat och jobbat!
Förra året var det helt sjukt!
Jag jobbade både på ica och på min mammas jobb.
Jag gick typ helt in i väggen efter att ha jobbat 14 dagar i sträck!
Jag var verkligen helt slut.
Sov inte på nätterna eller något alls!
Och det tänker jag inte göra om igen.
Så förhoppningsvis blir det mors jobb då i fyra veckor i stället.
Då är det mån-fre, 7-4. och det är en rutin och jag hinner lugna ner mig
under helgerna. Dessutom kommer jag kanske jobba lite med mor med
och då kommer hon lugna ner mig när hon märker att jag pressar mig själv för hårt.
För det är verkligen det jag gör!
Jag tänker på 1000-tals olika saker på samma gång!
Och nu är det slut med det!
Sen kanske det blir att resa bort med Elvira i höst.
Antingen blir det utomlands eller så kanske vi hade kunnat
dra in en vecka på ett spa-hotell eller nåt och bara chillat med
några glas vin! Sjukt mysigt!

Nog med planer nu!
Idag har jag bara tagit det lugnt.
Åkte in en runda till Henrik och vi tittade på film och lagade mat.
Och kom hem för typ en timme sen.
Så nu städar jag mitt rum.
Har alldeles för mycket tvätt på mitt rum. Alltså ren tvätt.
Men jag har ju inte varit hemma så mycket på senaste.
Har liksom tvättat,packat ner det jag skulle ha med mig och
bara låtit det andra legat, sen kommer man hem,packar upp allt och lägger
allt i en hög, sen packar man igen och åker vidare.
Och då har det en tendens att bli stökigt!
Hehe!
Så nu städas det.
Dock inte nu, nu skrivet jag ju....hehe..
Har jag mycket mer att skriva nu?
Just det!
Fick ju en mobil av niclas i helgen.
Han bara gav mig den!
Och jag ska få en ny mobil nu i veckan ,eftersom min gamla mobil har varit
på lagning för 4:de gången och nu ska jag få välja en helt ny i samma värde.
Najs!
Så nu har jag två mobiler!
Skitbra, enligt mig!

Nej, nu ska jag städa klart sen ska jag nog ta och sova.
I morgon är det uppspel!
Äntligen!

Vänner, jag saknar er!
J,S,S,J,E,E,N,C,C,F,F,M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0