Måndag

Haj haj!
Igår var en helt underbart mysig dag!
Hade ju som sgat hela familjen hemma och det var helt underbart att träffa
alla, precis som förr.
Vi åt sjukt god grillad mat och sen blev det kaffe och glass!
Mums!
Ja, sen åkte folket hem.
Jag tittade på film och sen somnade jag vid typ 12.
Gick upp klockan 6 i morse för att åka till skolan och sjunga hela dagen.
Klockan 7 hade vi konsert i mariakyrkan.
Jag sjöng en duett med Jimmy.
Sjukt roligt och jag tror nog att det lät bra med!
Ja, vad har mer hänt?
Inget särsklit så, precis.
Har dock fullt upp i veckan!

Måndag: Träning och rep hela dagen till konserten på kvällen
Tisdag: Ledig från skolan . Ska iväg och prova klänning och sen vidare för att bo hos min syster eftersom det snart är bröllop så vi har massor att göra!
Onsdag: Ensemblerep på dagen. Sedan vidare till kantorn och träna inför bröllopet!
Torsdag: Tagit ledigt från skolan ,till malmö för att hjälpa syster med klänning och sånt grejs!
Fredag: Skola.Iväg och hämta min klänning till bröllopet.
Lördag: Bröllop! Trevligheter heeeeeela dagen!
Söndag: Vila!

Detta är vad jag kallar en fullspäckad vecka.
Kan liksom inte trycka in något mer.
Ska alltså bo hos min syster från tisdag-söndag.
Så det blir att ta tåg varenda dag!
Schisse!

Sen nästa vecka vågar man knappt tänka på.
Då är det massa saker!
Crap.
Nej, man kanske skulle ta och sova snart då.
Kan behöva ladda upp och få mycket vila nu inför en jobbig vecka.
I morogn är nog den enda sovmorgonen jag har.
Kanske på torsdag med då.
Får se hur det blir med det.

Jaja, fridens då då!
Kommentera och det är nåt!

FRIDENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0