May you always be courageous

Hej.
Idag är det en väldigt deppig Elin som skriver.
Jag vet seriöst inte vad det är med mig, men vid middagstid nångång så
blev jag som en levande död.
Jag är långt nere på botten och mitt liv suger.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra i sommar.
Jag har ju planer så men ändå.
Jag har eos-recensioner att göra innan i morgon.
Alltså får jag sitta uppe hela natten.
Min hund som blev skadad igår har blivit sjukt dålig
och kan nu knappt ligga ner för hennes öra är blodfyllt och infekterat
och hon har en stor blod/vatten samling under halsen.
Det enda jag har ätit idag är ett äpple och resterna från pizzan igår
och jag har sjukt dåligt samvete över att jag har ätit så mycket.
I morgon är verkligen sista dagen för mig att träffa så mycket folk som möjligt,
sen kommer jag förmodligen isolera mig i mig själv som jag gör varje sommar.
Jag mår piss på sommaren eftersom jag aldrig har någon vid min sida då.
Crap.
Idag var jag bjuden både till chrille och mathilda, men jag sket i båda eftersom
jag är så jävla deppig.
Jag fattar verkligen inte vad det är.
Sist jag var så här var när jag mådde som värst.
Jag menar, jag mådde ju skitbra i morse!
Sen bara gick allt neråt.
Jag har slösat för mycket tid på massa saker som faktist inte var värt det.
Jag är trött på massa människor.
Jag vill inte att treorna ska sluta!
Jag och andra ger mig själv en jävla massa käftsmällar i en längre tid.
Så jag undrar vad fan det är med mig?
Vad sysslar jag med?
Vem i helvete är jag egentligen?
Jag har ingen aning. För två,tre månader sen hade jag vetat, helt säkert.
Men då var jag stabil. Helt stabil.
Likadant i höstas, då var jag också stabil.
Och nu kommer det en riktig nerförsbacke, och jag blir så otroligt
ostabil. Jag ve tinte hur jag vill göra med något eller någon.
Jenna ringde idag och jag bara snäste tillbaka svar till henne.
Och det hon gjorde var att bry sig och så behandlar jag henne så!
Jag borde skämmas, och det gör jag med!
Jag får panik!
Jag vill inte dit igen.
Jag som hade det så jävla bra!

Jag vill verkligen inte! Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryck upp dig. Snäs inte av folk. Och ät precis det du vill äta. Lägg av för fan. Låt inte folk påverka dig. Gör vad fan du vill. Precis vad DU vill. Men sitt för fan inte på ditt rum och tyck synd om dig själv i sommar. För då skadar du bara dig själv. Låt inte dem vinna över dig. Bullshit. Och var inte patetisk. Du...andas. Och skratta. Bara börja skratta...nu.

2009-06-12 @ 19:22:56
Postat av: Cajsa

Håller på sätt och vis med kommentaren nedan/ovan, ehum..? Ryck upp dig! Allt löser sig, som Timbuk hade sagt. Anyway, jag är vid din sida, din lilla fubbick! Bara hojta and I'll come running, liksom. PUSS!

2009-06-12 @ 21:43:19
Postat av: Sabrine

Elinpelin, du vidd ju vart jag finns! =D Klart du har saker att hitta på i sommar, du ska ju underhålla mig =D

2009-06-12 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0