minnen från förr

Jag satt och funderade idag på ett riktigt lyckligt minne.
Jag var kanske 8 år, det var sommar eller kanske vår.
Min mamma,pappa och jag skulle ut och plocka flyhavre.
Jag kommer ihåg som jag njöt av att gå och känna havren kittla
mig i handflatan. Det var ganska sent, men solen värmde ändå mina kinder.
Jag andades in och kände hur mina lungor fylldes av en otroligt frisk luft.
Jag levde.

Jag vet inte om jag tyckte att det var lycka då , men nu när det känns så otroligt långt borta, vill jag bara vara den lilla flickan igen. Jag hade verkligen inga bekymmer. Men nu känns det som om jag har för många.
Jag vill känna lyckan igen!
Så snälla nån, ta med mig till ett havrefält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0