MMM MMM MMM MMM

Haj!
Sitter just nu på mitt rum och diskuterar en eventuell resa med Sarah&Jimmy till ungern som vi hade tänkt göra i sommar.
Tänk så mysigt att sitta i ett varmt land på en balkong och ta en iskall drink med dom man gillar bäst!
Och jag har ju aldrig varit utomlands(om man bortser från grannlanden och london) så jag är riktigt pepp på det!
Ah, blir så otroligt pepp på det genom att sitta här och skriva om det så jag måste sluta nu!

Ja, dagen har gått väldigt bra.
Har varit lite tomt efter bella och wiwwi har varit väldigt nere och bara legat på trappan och kollat om hennes mor skulle komma springande upp för vägen, men icke.
Känns väldigt knäppt att bella aldrig kommer att komma tillbaka hit.
Nu blev jag deppig.

NYTT SAMTALSÄMNE!

I morgon ska jag och mor in och handla.
Ska även försöka flörta till mig ett sommarkort av henne så jag kan åka buss på lovet.
Jag ska köra puppy eyes, det kanske funkar!

Hehe,  nej nu ska jag se en film eller nåt!

Skriv en kommentar om ett samtalsämne ni tycker jag ska ta upp, jag börjar bli trett po ditta nue.

Hajpo

Fridens!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0