My dirty little secret

Yo!

Sitter i köket just nu (ovanligt).
Elvira ligger fortfarande och sover, den sömntutan!
Ja, i går städade jag som sagt. Både uppe och nere.
Mor tjatade som sjutton när elvira kom och jag slutade städa,
så jag och Elvira fick ett ryck och vi städade hela ovanvåningen på
typ 20 minuter.
Helt galet.
Sen låg vi och tittade på film.
Vi såg på "Girl next door" Ganska bra film , faktist.
Sen vid typ 11-tiden gick vi ut och satte igång vattenpipan
sen satt vi där ute tills typ klockan var halv 2. Sen gick vi in och
började titta på en ny film.
Jag somnade.
Crap.
Hehe!
Ja, och idag ska midsommar firas här hemma hos mig!
Kommer folk senare:D

Fridens!

Och ha en sjukt trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0