Never ever

Halloj!

Igår hade jag fullt upp hela dagen.
för det första fick jag feber igår, så jag fick gå och lägga mig en stund.
eller rättare sagt, några timmar.
Sen kom anton och Alvin med familj. Jag blev skitglad och anton mådde jättebra.
Han hade inte ens ont!
Och hans öga såg faktist inte så hemskt ut.
Och senare på kvällen kom Charlie,daniel,dennis,malin,natalie,gullan,bernt och massor av folk.
Så vi hade fullt ös här.
Efter maten fick jag och alla barnen för oss att baka.
Så vi bakade maränger och en gudomligt god kladdkaka!
Inte visste jag att jag kunde baka så gott!
Men det kunde jag visst!
Ja, sen satt vi ute ett tag tills klockan var lite efter 11.
Sen gick jag upp på rummet och snackad med rick om michael jackson och sen
Tittade jag på film och somnade.

I morse vaknade jag av att jag hostade som en galning.
Mina ögon var igenkletade och jag var snorig som fan.
Jag hade även feber.
Lite drygt...
Jag fick i alla fall hjälpa till ändå.
Så vi åkte till bo olsson och handlade och sen kom vi hem för att
städa gärnet.
Så det är precis vad vi håller på med.
Och vi kommer nog hålla på med det rasten av dagen.

Så , kanske jag skriver mer sen.

Fridens!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0