Nilsson,Nilsson, världens bästa Nilsson

Ah, sista dagen som min syster heter Nilsson i efternamn.
Just nu sitter jag hemma hos annelie och niclas och passar barnen
och jag har en fruktansvärd huvudvärk.
Men som tur är så har Alvin somnat och Anton tittar lugnt på tv.
Så här är inte några höga ljud som hörs.
Dessutom somnar nog Anton snart med.
Då ska jag slå upp en skål med chips, sen ska jag njuta av livet.
Men än har han inte somnat.
Crap.
Nej, nu ska jag väl ta och pysa.
Jag saknar mina kompisar.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Ja, Elin! Man ska njuta av livet =D Man lever ju faktiskt bara en gång! själv mummsar jag på choklaaad! Ovanligt? ;P

2009-06-05 @ 15:49:09
Postat av: evelina

ELIN! :D fin blogg du har, vad kul med bröllop! Lycka till när du ska sjunga, du är bäst på det! puss! :D

2009-06-05 @ 16:36:44
URL: http://annaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0