Om du dör, då ska jag leva. leva för dig.

God kväll!

Ja, jag har haft en mycket trevlig dag!
Jag var och provade min klänning och fick måtten tagna och så.
Den är verkligen helt underbar och jag har nog aldrig någonsin känt mig
så vacker som jag gör i den. Känner mig verkligen som en liten prinsessa!
Ja, sen fick vi för oss att åka in till entré och shoppa lite.
Jag köpte en jättegod parafym och lite andra hudprodukter.
Syrran bjöd på mat och sen tog vi en god smoothie innan vi åkte hem.
Ja, sen körde hon hem mig.
Väl hemma blev jag uttråkad direkt eftersom jag alltid vill ha full fart och
får jag inte det så blir jag lätt uttråkad.
Så  jag började städa.
Det behövdes!
Nu ska jag snart ta och börja packa också, eftersom jag ska bo hos syster
från och med i morgon tills på söndag.
Så jag behöver en ganska fet väska!

Fast det är ganska så jobbigt att gå och konka runt på en fet väska i skolan så

jag får försöka packa ner så lite som möjligt.

Och när jag brukar göra det så brukar väskan ändå bli överfull...


Konstigt det där med väskor....

Hmm...?

Nej, nu ska jag städa klart, sen ska jag duscha och lägga mig.

Fridens!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0