Pretty woman

I morgon ska jag kanske ha på mig klänning!
Idag när jag kom hem så sa mor att jag hade fått en ny klänning.
Den var jättefin!
Så om den passar och är snygg på i morgon, så ska jag ha den då! :)
Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart sova, hade jag tänkt.
Jag har min hund också på rummet idag.
Eftersom hon är skadad. Hon blödde ur ena örat och hon är jättemedtagen.
Så hon fick sova här hos mig.
Hon ligger på ett dubbelvikt duntäcke,en filt. en filt över sig och två kuddar.
Så hon kommer nog sova mjukt och gott i natt, min lilla snäcka!
Nej, nu ska jag nog titta på en film, sen ska jag sussa gott!
I morgon är det avslutning för oss!
Både skönt och jobbigt.
Skönt eftersom det är ledigt i två månader och man kan göra
precis vad man vill.
Men jobbigt för att jag kommer sakna mina närmsta vänner och
jag kommer framför allt sakna 3:orna.
Vem ska man nu sitta och snacka med om inte Wickman?
Vem ska man slå lite hårt på och ha som mobboffer om inte Padde?
Nej, usch. Ni kommer verkligen vara saknade!


Nu blev jag ledsen.


Fridens!


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Jag kan gå med på att vara ett mobboffer som du få slå på. Men bara om du går med på att vara min chiuhaua som heter Tinkerbell =)

2009-06-11 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0