Say it right

Tjalloj!
Det var ett tag sen!
Jag har gaft fullt upp med att ha så jävla roligt!
I måndags kom Elvira hit och hon har stannat ända tills idag.
Det enda vi har gjort är att glo på dåliga filmer och skrattat som sjutton!
Vi kom även fram till att vi aldrig har haft så roligt tillsammans någonsin.
Igår var det för en gångs skull jag som somnade sist av oss två.
Jag somnade inte förräns 4 i morse, men ändå var jag först med att gå upp.
Halv 10 slog jag upp ögonen och gick ner och gjorde några koppar kaffe.
Sen var det dags att lämna elvira.
Så vi satte oss i bilne och begav oss mot sjöbo.
Elvira gick till bussen och mor och jag handlade.
Ja, sen åkte vi hem igen.
Åh, gud vilket fint väder det var när vi kom hem igen!
Så jag pakerade mig på gräsmattan med en otroligt bra bok som är väldigt svår
att slita sig ifrån. Den heter "såld" och är en verklighetsbaserad berättelse om trafficking.
Läs den, och ni kommer vara otroligt glada att ni har det så bra som ni har det!
Ja, läste nästan slut hela boken.
Ska nog ta och göra det nu i kväll.
Började med den idag, hehe. Jag älskar att läsa!
Ja, nu har vi precis ätit räkor, sjukt gott!
Och nu skla jag nog även ta och fortsätta med mitt städande.
Tjenis penis!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0