So sick

God morgon mina vänner!
Hoppas att ni alla mår bra idag.
Själv mår jag inte alls bra.
Min förkylning har blivit värre och i morse vaknade jag med igenvarade ögon.
Mysigt!
Så nu har jag halsen full av slem, näsan fulla av snor och ögonen producerar var.
GREAT!
Och det är sommalov!
Men men.
Jag får börja dricka massa enchinea. det brukar hjälpa.
Dricker jag det varannan timme så kommer jag nog vara lite bättre i kväll i alla fall.

Just nu sitter jag med ett glas enchinea och en kopp kaffe i köket.
Blev lite glad idag när jag kom på att vi får ju våra pengar på tisdag!
Skitnajs!
Jag ska dock försäka spara så mycket som möjligt av det tills jag ska ta hand om dennis lägenhet i en eller två veckor.
Jag behöver ha lite mat då!
Ska även försöka hjälpa mina grannar med lite olika saker så jag kanske kan få lite pengar där med.
Det hade varit najs.
När jag är här hemma så spenderar jag inga pengar överhuvudtaget, men så fort man ska något, så flyger pengarna iväg!
Det suger.

Jaha, och vad händer idag då?
Idag blir det ännu mer förberedelser inför lördag.
Vi ska iväg och hämta läsk och en massa möbler.
Mor och jag hämtade öl,vatten och kol igår, så det slipper vi hämta idag som tur är.
Sen ska vi hämta min mammas bästa kompis vid bussen. Men det är inte förrän ikväll.
Jag tror nog att jag ska ligga på grämattan nu på förmiddagen och middagen, så att jag får lite mer färg.
Fick faktist en del färg igår, även om jag inte hann sola sådär väldans länge.
Funderar på om man kanske skulle försöka sätta upp poolen idag med.
Vi har en sån stor rund pool. Skitnajs , eftersom vi har ganska långt till stranden.
Brukar vara lite över 20 grader i poolen när vi väl har haft den uppe ett tag.
Förra sommaren blev jag i kastad i poolen när vi precis hade satt upp den och fyllt den.
Det var min systers man som kastade i mig och det var väl ca 14-16 grader då.
Men när han väl hade kastat i mig, så fortsatte jag bada. Jag älskar att bada! :)

Nej, nu bara babblar jag på om ingenting.
Nu ska jag väl dra mig.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0