Sommar,sommar,sommar!

Hellu!
Nu är det verkligen sommar.
Det är en helt sjukt bitande och varm dag.
Det var det i går med , men i dag är det ännu mer.
Just nu sitter jag hos sarah&Jimmy på tingbacken.
Kom hit igår och jag har faktist haft väldigt roligt.
Jag tycker om att vara bland folk jag verkligen älskar.
Plus att jag behövde verkligen komma hemifrån.
Jag ska hem idag och det känns faktsit bra att få komma hem igen.
Ja, jag vet, jag var borta i ett dygn, men jag tror att det var bra att jag inte var hemifrån längre
än så!
Så jag ska in till stationen i skurup snart och sarah och jimmy ska i väg och bada.

Tjenis penis!

FRIDENS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man är bland människor man älskar får man en annan syn på sitt liv. Man inser att man måste njuta den tid man har med varandra, och att livet är för kort för att hata och vara arg.

2009-06-23 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0