Stomp the yard

Jag sitte roch tittar på stomp the yard just nu.
det är en dansfilm som ska var jättebra.
Jag tror nog att jag får ta och ladda ner den ( oh , no! did i just say that!? )
Tänk att om 24 timmar så är Annelie och Niclas Make och maka.
Lite knäppt.
Så om 24 timmar har jag sjungt, jag går runt i min ljuvliga klänning och
känner mig som en prinsessa och jag är stolt över min otroligt vackra syster.
Och jag kommer nog även vara väldigt mätt.
Så jag ska nog ha på mig min "slim in" sak så att all mat trycks in och så kan
jag äta hur mycket som helst för det syns ändå inte!
Helt perfekt.
Ska ta och prova klänningen idag med mina skor,kuvertväskan och med slim in saken.
Men jag väntar nog tills mor också är här så hon får se det.

Nej,nu ska jag ta ett bad. see yaa

Fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0