That's what friends are for

God kväll!
Just nu sitter jag hemma och skriver.
Åkte hem från sarah vid två tiden , sen tog jag tåget hem.
Tack så jättemycket sarah,jimmy och Jessica för att ni
stod ut med mig! Hehe...
Ja, mor kom och hämtade mig vid bussen, sen tog jag en dusch.
Tog ut kattungarna på gräsmattan för första gången.
Dom har börjat bli riktigt busiga dom små liven.
Som tur är så har dom inga tänder än...
Får nog ta och fota dom i morgon och lägga in några bilder på dom här i bloggen.
Dom är helt ljuvliga!
Jag har kommit på namn till de två som inte hade några namn.
Ian&Laban eller Ian&Vanilj.
Sabrine har ju redan namngett en kattunge, så den heter nu Kompis.
Jaha, vad gjorde jag sen?
Jo, jag hjälpte päronen med att lägga dansbanan till logdansen på lördag.
Jag hittade även en liten fågelunge som hade trillat ner från taket och dött.
Då blev jag ledsen.
Sen åt katten upp den.
Då blev jag äcklad.
Pi katten!

Ja, annars har jag väl inte gjort så mycket.
Druckit te och myst ner mig i soffan och glott på tv.
riktigt mysigt!
Ska nog snart ta och gå och lägga mig,känner mig lite nannig, faktist.

En dag hos sarah och jimmy:
Sarah:Du älskling?
Elin&Jimmy samtidigt (Om jimmy ens svarar): Jaaaaa?
Sarah:Inte du , Elin
Elin:Hehe..

Hehe...

Fridens på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vågar inte säga älskling längre, i fortsättningen får det bli "du" :P <3

2009-06-23 @ 23:46:06
URL: http://ninjabob.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0