Thriller

Michael jackson har dött nu ikväll.
R.I.P

Men nu var det inhte det jag skulle ta upp, utan jag ska ta upp en märklig sak.
Jag brukar aldrig vara så troende när det gäller olika religioner eller saker och sånt.
Som typ som mina polska grannar är. Dom har en groda som sitter på ett pengaberg
med ett mynt i munnen vid dörröppningen för att det betyder nåt liknade att då kommer
dom aldrig behöva vara fattiga. Sånt brukar jag aldrig tro på faktist.
Men jag har en sak som jag faktist tror på.
Jag har fått ett armband av min kompis Malin, som hon hade köpt i turkiet eller nåt liknande.
Sen fick jag ett likadant fast i en annan färg av Emma.
dessa arbanden har det vakande ögat på sig. och det betyder att om du har på dig det så har du tur och om du tar av dig det så kommer du ha otur.
Jag har olika händelser som faktist bekräftar detta och jag lovar, jag brukar absolut inte tro på sånt.

Jag tar i princip aldrig av mig arbanden för att jag är så otroligt glad över de bägge två!
Men vid de flesta tillfällena jag har tagit av mig dom så har jag faktist haft otur.
Jag har gjort dumma val när jag har varit utan dom.
Vid ett tillfälle när jag precis hade tagit av mig dom bajsade en fågel på mig.
Vid ett annat tillfälle så blev jag av med pengar.
Idag tog jag av mig det och fick feber direkt!
När jag inte hade på mig det på en hel dag så råkade jag ta sönder saker hela dagen.
Asså , jag orkar inte skriva upp allting här men jag kan säga som så, att jag inte vill ta av mig det nu mer.
Jag känner verkligen att dessa två armbanden ger mig tur och hopp.
Bara för det så ska ni få en fin bild på dom :)
Jag kan säga att jag förlitar mig helt och hållet på dessa armbanden nu!

<3


Nej, kanske dags att sova nu då?
Skriver mer om vad som hänt under dagen i morgon eller nåt.
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Elin ta på det igen så blir du kanske frisk :D

2009-06-26 @ 12:00:35
URL: http://sommarfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0