Tisdag

Godmorgon allesammans!

Gud, vilken helt underbar dag det är idag.
Och det bästa är att jag inte har några lektioner idag,
vilket betyder att jag är ledig och kan vara hemma och sola heeeeela dagen!
Jag är helt besatt av att bli brun nu till bröllopet på lördag.
Jag är så nervös inför solot jag ska sjunga.
Kan inte låten helt och jag ska helst kunna den helt utan papper på lördag.
Ja, så vad händer idag?
Jag ska snart ut med läxor och lägga mig i solen och plugga.
Både nytta och nöje! :)
Sen i eftermiddag ska jag till min syster.
Vi ska in till malmö och prova min klänning.
Hoppas nu att jag kommer i den utan några problem!
Jag har ju kanske hunnit gå ner lite igen.
Kanske.
Ja, sen ska jag förmodligen sova hos syrran inatt.
Får se om jag orkar.
Jag ska i alla fall packa en feeeet väska med allt jag måste ha med mig tills på lördag.
Och det är nog inte lite, det.
Ja, och som ni såg i mitt inlägg från i går, så har jag fullt upp hela veckan.
Har till och med ganska packat i nästa vecka...
Tjosan, tänk om jag sliter ut mig helt?
Fast, jag menar. om två veckor så har vi sommalov!
Så skönt!
Undrar vad man ska hitta på då?
Jag hatar när man absolut inte har något att göra.
Måste alltid göra nåt.
Full fart, då är jag nöjd!
Nej, nu bara babblar jag på för ingenting.
Bäst att jag slutar!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0