Torsdag

Godmorgon!
Just nu sitter jag hemma hos syster och kollar på bilar med Anton & Alvin.
Jag tycker faktiskt riktigt mycket om att vara här. Här är så mysigt och jag
känner mig riktigt hemma här!
Igår hade jag två lektioner bara. Det var ensemble och engelska.
Kändes inte riktigt lönt med dom lektionerna ,men man måste ju!
Ja, umgicks för det mesta med Sarah & Jimmy igår, mina favoriter!
Ja, elvira är ju också en självklar favorit, bara så ni vet!
Fick ett sms från henne igår.
Hon har rakat av sig håret nu!!!
Och jag kommer inte få se henne förrän tisdag,förmodligen!
Ja, vad hände annars igår?
Jag var hos kantorn och tränade. Vi hade båda två tränat så bra på låten,
så det var bara att gå in, sjunga igenom låten två gånger, sen var det klart!
Det är så skönt när det går så snabbt!
Senare satte jag mig och pluggade.
Och sen gick jag och anton upp på mitt rum här hos syster och tittade på
ratatouille. Jag gick bara ner om en sväng och när jag kom upp igen ,
låg Anton och sov så sött. Så det var bara att bära in han på sitt rum och sen la
jag mig och titta på kvarteret skatan.
Sen somnade jag med vid typ halv tolv.
Ja, och idag är det fullt upp i princip hela dagen.
Det är lugnt nu fram till 12, så jag funderar på att städa undan här hos syrran,
eftersom hon inte hinner med det.
Sen vid halv ett,ett så ska vi fylla bilen med folk och köra och prova kläder i vinslöv.
Och sen kommer vi väl hem senare i kväll igen. Då vet jag inte riktigt vad som händer
men jag får nog ta och plugga lite till.
Sen måste jag träna på låten tills på lördag ännu mer!
Ja, men då kanske jag ska dra nu.
Inte säkert att det blir fler inlägg i denna veckan.
Vet inte om det finns tid till att sitta här och skriva.

Men annars hörs vi när vi gör det.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0