We are best friends, right?

Godmorgon!
Igår var inte precis världens roligaste dag.
Mådde skit. Börjar bli förkyld nämligen.
Men så igår hjälpte jag till ändå, trots den rejäla huvudvärken.
Men, så fort jag gick in för att vila började mor tjata direkt.
Så gjorde jag vad hon bad mig och gick in och la mig igen.
Ja, sen fick jag sova en liten stund när jag gick upp på mitt rum och la mig.
Senare på kvällen, runt 9,halv tio, vaknade jag till igen.
Så fort vår sista gäst hade åkte hem blir mor helt galen och skäller ut mig som fasiken.
Jag gick ut, för jag orkade inte med massa skrikande när jag hade sån huvudvärk.
När jag väl kom in igen ,var mor på väg in och lägga sig. Jag gick upp och satte mig i soffan
på ovanvåningen.
Då hör jag hur mor snackar med far om mig.
Bland annat får jag höra hur hon säger "den ungen kommer vara ett psykfall innan hon är 19!"
Precis vad man vill höra sin mor säga om en.
Efter att jag hade hört allt så gick jag och borstade tänderna och sen ringde jag till sabrine och pratade med henne i typ 1 timme.
Och sen bestämde jag mig för att åka bort idag.
Så idag sticker jag.
Så jag håller på att packa nu , sticker om typ 2 timmar, lite mindre.
Skriver säkert mer sen när jag är framme.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådant ska man inte behöva höra från sin mor. Men till hennes försvar så säger man dumma saker när man är arg. Stå på dig, du är inget psykfall!

2009-06-22 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0