where did you go?

Har jimmy och joakims låt på huvudet!
Alla deras låtar sätter sig på huvudet.
Tur att dom är bra, annars hade det varit jäkligt jobbigt!

Okej, om det är nån som har en drömtydarbok eller nåt som hade kunnat hjälpa mig?
I natt hade jag en väldigt konstig dröm.
Själva drömmen i sig var väl inte så otroligt konstig gentemot vad jag brukar drömma,
men känslan jag hade när jag hade vaknat har gjort att jag har gått och
tänkt på drömmen hela dagen!

Det var såhär.
Jag drömde att jag var här hemma på gården.
Jag hade nån/några kompisar här.
Det var precis som om jag bara slängdes in i drömmen för jag vet att så fort jag kom in i drömmen så skulle jag och mina vänner fly ifrån något.
Vi flydde i från massiva jättar.
Och inte vilka jättar som helst.
Det var estettreorna som hade gått och blivit jättar och dom jagade oss nu.
Och när jag skulle springa så kom jag ingenstans.
Jag rörde mig pytte,pyttelite.
Så jag fick ju värsta paniken.
När jag vänder mig om så är en jätteoliveira efter mig så jag försöker springa ännu mer, men kommer som sagt knappt någonstans.
Helt plötsligt står hon framför mig i en helt normal storlek och hon är inte längre efter mig.
sen vaknade jag.
Och jag fattar verkligen ingenting.
Men det är just den konstiga känslan som är obehaglig.
Men om någon kan eller känner någon som kan tyda drömmar så snälla hjälp mig!!!!


Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0