While my guitar gently sweeps

Go middag!
Det blev väldigt sent igår!
Var inte i säng förrän klockan 4!
Så jag gick och la mig medans det fortfarande var ljust.
Gick ut om en runda med för att få känna på hur det känns att faktist vara uppe så tidigt.
Riktigt mysigt var det! Jag ville inte ens gå och lägga mig!

Vaknade klockan 11,halv tolv idag och kände att jag lätt hade kunnat sova bort hela dagen!
men jag gick upp. Bimbo låg i sån säng och sov. Så jag fick väcka henne så att hon
kunde gå ut och kissa!
Det är riktigt mysigt att ha henne på rummet!
Ja, sen har jag pluggat och det ska jag fortsätta med idag.
Men idag vill jag ändå bara att det ska vara min gitarr och jag
så vi får se vart dagen bär!


Någon, som jag inte vet vem det är, men skulle gärna veta vem det är har kommenterat min
blogg. Jag tyckte faktist att det var peppande på något sätt och jag skulle vilja tacka personen.
Här kommer det:


"Ryck upp dig. Snäs inte av folk. Och ät precis det du vill äta. Lägg av för fan. Låt inte folk påverka dig. Gör vad fan du vill. Precis vad DU vill. Men sitt för fan inte på ditt rum och tyck synd om dig själv i sommar. För då skadar du bara dig själv. Låt inte dem vinna över dig. Bullshit. Och var inte patetisk. Du...andas. Och skratta. Bara börja skratta...nu."

Om du dör så ska jag leva vidare. för dig.

Fridens!


<3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad bra att min kommentar peppade dig. Den kom till bara för att peppa dig och mig och alla andra. Men speciellt dig. Följer din blogg då och då. Saken är den att jag har också varit nere och "tyckt synd om mig själv" på mitt egna lilla sätt. Men det hjälper inte en för fem öre. Det gör bara en sämre. Så varför slösa ens tid på andras åsikter? Åsikter om hur man ser ut, klär sig, ens kärlek, vad man äter osv...löjligt för fan. Och du...vem fan bad om deras åsikt? Precis. Inte jag. Och inte du. Så vi bajsar snett på det, som jag brukar säga.



Vem är jag? Inte Gossip Girl iallafall. Men jag är ingen viktig. Så det är inte ens lönt att luska i det hela. Kom bara ihåg att ta hand om dig själv, Elin. Och ha det kul för fan. Det är nu allt det roliga börjar. Bara man själv vill...

2009-06-16 @ 18:54:24
URL: http://sexyrockydick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0