why don't you build me up, buttercup

Hallå!
Då var ännu en dag som bortblåst!
Var fan tar tiden vägen egentligen?!
Ja, idag har jag haft ganska så fullt upp.
Började dagen med några koppar kaffe, sen la jag mig på gräset med min bok.
Men där fick jag itne ligga länge, för mor kom hem och sen bar det av till bo ohlsson.
Jag var nöjd i alla fall för jag fick en klänning och ett par flip-flop.
 
Så här ser klänningen ut:
<3

Fin, eller hur?:)

flip-flop är bra när man bara ska dra på sig nåt snabbt.
Jag gillar det.
Bättre än foppa tollorna i alla fall!
Ja, sen var det in till sjöbo.
Allt detta har vi gjort bara för att vi ska ha fest på lördag med 120 pers, så det behövs en del saker.
Och vi ska iväg ännu mer sen.
Ja, kom hem vid 4-tiden. Då gick jag ut och la mig i solen , och somnade. så jag blev lite bränd.
Men det kommer vara brunt i morgon!
Efter det blev det en dusch, och sen var det städning för resten av dagen.
så det var väl ungefär vad jag sysslat med idag.

Har ju glömt att berätta att jag har blivit jättedålig.
Har en hemsk hosta och jättetäppt i näsan.
I bland blöder det ur näsan och i bland hostar jag upp blod.
Lite läskigt. Men det är säkert ingen fara. har inte tid att bli sjuk nu.
Nja, nu ska jag nog ta och sova!

Natti mina små duvor!

Fridens!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0