You don't know me anymore

Åh, gud!
Jag är sjukligt trött!
Igår åkte jag hem till tova på kvällen och vi hade trevligt.
Lite för trevligt för min del kanske.
Men men , jag sov över där och sen klockan 7 i morse gick jag upp,
väckte Elvira och vi pallrade iväg oss till bussen.
Väl på stationen gick jag in på Pressbyrån och köpte en bulle och en cola.
Shit, vad längesen det var jag var hungrig!
Kändes jättekonstigt!
Sen proppade jag i mig den snabbt innan tåget gick.
Gutt!
Sen kom vi till skolan och hade kör.sen blev det att ta bussen till
Marssvinsholm.
Det var verkligen jättetrevligt där, hade skithärligt sällskap.
Tyvärr så blev det jättekallt efter att 3:orna hade sprutat ner oss med vatten.
Och som pricken över i , så började det regna med!
Så vi satt bara och väntade på bussen.
Och till slut kom den!
Väl på skolan igen tömde jag mitt skåp och strosade lite rundor.
Och sen kom jag hem för ca 2 timmar sen.
Har sovit en timme med.
Och nu sitter jag och väntar på pizza!
Annelie,Niclas,Anton & Alvin är också här.
Skitmysigt när anton helt plötsligt kom in på rummet och väcker mig!

Just det ja!
Min äldsta hund höll på att dö idag!
Det var så att mor hade varit sälv hemma och hundarna hade varit ute.
Helt plötsligt hörde hon massa oljud och saker som trillade ner och då
sprang hon ut och då var det bella som attackerade Bimbo.
Och mor fick inte loss bella från Bimbo hur hon än gjorde!
Till slut, efter några minuter, la sig bimbo ner och mor trodde att hon var död.
Då lät bella henne vara, men när mor kallade på Bimbo , så lyfte hon på
huvudet och då hade Bella hoppat på henne igen!
Men då hade hon fått loss henne.
Så nu är bella fastbunden där ute och bimbo är helt konstig och rädd för
allt och hon vågar inte gå ut.
Funderar på om hon ska få sova på mitt rum inatt.
Men men , nu ska jag gå tror jag!
Vill att pizzan ska komma nu snart!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0