You might use somebody like me

Godmorgon!

Idag är det fredag och det är endast en endaste dag kvar till bröllopet!
Närsomhelst ska jag och Annelie köra och hämta min klänning i Malmö.
Och nu ska den vara helt färdigsydd så när jag tar på mig den så ska den
sitta som gjuten.
Åh, den är så underbart fin!
Ja, sen efter det så är det full rulle. så idag blir det nog inte en endaste lugn stund.
Vi ska ju köra bil till malmö....
Jag kommer somna....
Crap.
Ja, sen efter att klänningen är hämtad så ska vi nog börja duka tror jag.
Och gör ordning och sånt i lokalen där vi ska sitta efter själva bröllopet.
Sen åker annelie och jag till lövestad för att sova där.
Känns lite önödigt att sova där när syrran nästan bor i simrishamn.
Och vi ska vara på salongen klockan halv 7.
Alltså får jag väl gå upp klockan 5 för att duscha.
Jag kommer vara död i morgon kväll,helt seriöst.
Och det brukar ta dagar för mig att återhämta mig efter sånt.
Och jag måste vara helt återhämtad på måndag för då ska jag iväg!!!!
Ih!
HIhihihi!
Nej, nu måste jag nog pysa.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0