You went away

Idag har vi lämnat bort vår hund bella.
Hon började bli lite för aggressiv mot våra andra hundar, så
mina föräldrar tyckte att det var bäst.
Och jag får väl hålla med men ändå.
Jag saknar henne redan som tusan!
Jag är så sjukt ledsen.
Hon var faktiskt den hunden som jag tyckte bäst om
av de tre vi hade.
Kanske för att det var så speciellt när vi bestämde oss för att köpa henne.
Vi följde med min syster och hennes man för att dom skulle köpa en valp.
När vi väl kom dit var det full rulle. alla valpar sprang omkring.
Men det fanns en liten valp som satt mitt i hela röran och bara tittade på mig.
När hon väl såg att jag tittade på henne med, så kom hon sakta fram till mig och satte sig vid mina fötter och tittade på mig med sina fina valpögon.
Jag satte mig ner och hon hoppade direkt upp till mig och började försiktigt pussa på mig.
Jag blev helt såld på henne!
Mor och far såg att vi hade fastnat för varann så vi köpte henne.
Jag var så lycklig!
Jag matade henne med popcorn när jag kom hem...
Lite skumt, men men.

<3

<3


Du är och kommer alltid att vara den bästa hunden!
Älskar och saknar dig något så fruktansvärt!


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilken sorglig historia! Förstår att du lider av hjärtesorg. Det är ju så lätt att älska en hund, en sann vän.

2009-06-29 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0