Busig Lördag

Tjohej!
Idag skulle vi egentligen ha möhippa för annelie, men eftersom hon har fått problem med livmodern och barnet är i fara, så är hon sängliggande i 2 veckor...
Men vi löser det på annat sätt.
Så ska ni ha tag på mig så får det bli på mobilen!
Ja, Igår kom ju Annelie&Co hit som sagt. Dom kom hit för att dom skulle berätta vad som hade hänt.
Sen grillade vi gott och blev mätta och sen doppade vi ananas i vit och ljus choklad! Mums!
Sen skulle anton&Avlin lägga sig, men dom har en väldigt busig moster,så i stället för att lägga sig så satte vi oss alla tre och titta på film.
Först såg vi "fielfel" och sen började vi titta på "Alladin" Men båda Alvin och Anton somnade.
Ja, sen tittade jag på L-word inne på mitt rum,sen slockande jag också ganska snabbt!

Men idag ska vi i alla fall göra en fin dag till syster.
Just nu håller jag på att göra mig ordnig och jag har egentligen inte tid att skriva blogg eftersom jag knappt är halvklar och jag blir hämtad om en halvtimme,typ.
Jag är trött som sjutton med!
Men men
Jag slänger nog in något senare i kväll/natt.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0