Fredag

Åh! Äntligen helg!
Denna veckan har varit så grymt jobbig för mig.
Varför?
Ja, ingen aning.
Jag har gått ungefär en lektion per dag.
Så jag borde ju inte tycka att den har varit jobbig.
Den har i alla fall gått förbi hyfsat snabbt!
Ja, igår hade vi kör från 9-12. Efter studiepasset åkte jag hem.
Sen på kvällen var jag och faren min på handledarkurs.
Lite drygt men ändå ganska intressant!
Det varade dock i typ 3 och en halv timme.
Men vi fick fika så jag var nöjd!
Ja, sen kom vi hem vid 10-tiden och jag gick i princip och la mig direkt.
Somnade nog ganska kvickt med.
Jaja, i alla fall.
Gick upp redan klockan 6 i morse för att gå till skolan och få närvaro
på idrotten,även om jag inte får vara med. Men jag skulle prata med Naser.
Det gick väl hyfsat bra. Vi kom fram till lite olika saker.
Jaja, efter det hade jag inga fler lektioner.
Så jag fick vänta tills klockan var typ1 med jenna.
Vi skulle åka in till entré med eve och sabrine.
Det var trevligt, dock så gick vi inte tillsammans utan det var jag och jenna som gick
och sen gick eve oh sabrine för sig själv.
Lite tråkigt tycker jag. Men jag och Jenna hade ändå väldigt ,väldigt kul!
Jag träffade även chrille inne på entré.
Jag blev jätteglad och han blev blev lite chokad över att se mig tror jag.
Han stod och stirrade på mig ett bra tag med en chokad min och sen sa han typ
"fan vad det var längesen jag såg dig"
Sen följde jag och jenna med honom eftersom han skulle köpa nån bikini till Hanna.
Sen sa vi hejdå och gick vidare.
Jag och Jenna fick ett ryck att åka in till Malmö och in till weekday. Så det gjorde vi!
Där hittade Jenna en skitsnygg t-shirt.
Jag själv handlade inte så mycket.
Bara någon småsak hit och dit.
Men inga större summor försvann.
Köpte även en morsdagspresent.
Ja, sen åkte vi in till entré igen och tog en smoothie.
Gutt som sören!
Ja, sen var det dags att åka hem.
Tåget var jätteförsenat så jag kunde inte ta bussen förrän klockan halv 9 från ystad.
Lite drygt att vänta.
Men jag klarade mig.
Massa festfolk höll på med mig, men jag bara satt kvar,log lite till dom.
Sen slutade dom. Funkar alltid.
Dock så var tjejerna nerdränkta i parafym.
Det satte sig i halsen så mycket som dom hade på sig.
Jaja, kom hem säkert och när jag väl kom hem så var Anton,Alvin,Annelie och Niclas här.

Och just nu sitter vi alla vid köksbordet och letar låtar till bröllopet så vi sitter och sjunger och stojar.
Kul!
Jag har en sån otrolig värk i benen efter allt gående.
Så jag kommer nog sova gutt i kväll.
Jag ska nog titta på nån film innan jag somnar.
Det låter bra.
Mmh..

Men nej, nu ska jag nog gå.
Men vi hörs!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0