Fredag

Haj haj!

Just nu sitter jag i köket och glor och Annelie&co är här!
Vi ska snart äta grillat!
Mums!
Idag har varit en lite konstig dag.
Jag gick upp klockan 6 och var i skolan vid 8, vilket var otroligt onödigt eftersom
jag inte får vara med på idrotten. Sen gjorde jag,Sarah&Jimmy nationellt prov i engelska.
Det gick faktist väldigt bra, tycker jag.
Sen var vi lediga ända tills vi skulle se teatern klockan 2. Alltså hade vi en håla på 2,5 timme!
Lite drygt men man får ju försöka roa sig själv så gott det går.
Ja, sen var det teater. Den var väldigt bra,faktist!
Efter teatern gick jag,Kati&Ia en runda på stan. Vi satte oss på chokladebiten och drack en helt underbar varm choklad som var gjord på vit choklad med chili i.
Senare gick vi till expresso house och köpte en frapino och sen gick vi till stationen medans vi fortfarande gick och smaskade på den , alla tre.

Men men , nu måste jag äta.

Jag kan skriva mer om min dag senare!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0