Fredagsmorgon

Godmorgon!
Då är det fredag och det betyder att det är helg efter denna dag!
Så otroligt härligt!
Ja,vad händer idag då?
Jag behöver egentligen inte åka in till skolan nu men jag tänkte att det kan ju vara ett tillfälle att
plugga! Jag måste plugga på religionen och sen måste jag ta kontakt med olika lärare.
OH! SHIT!
Jag kom just på att jag glömde att gå till studievägledaren igår!
Crap!
Aja, kan ju kanske passa på att gå dit där idag då..
Ja, den enda lektionen jag har är matte och den ska jag ju ta bort.
Men det är teater idag klockan 2 eller när det var så den ska vi gå och se.
Ska bli kul,kul,kul!
Efter skolan ska vi handla tills en busig helg!
(ni får veta mer i morgon)

Slänger kanske in ett inlägg senare!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0