Kväll

Så trött jag är!
Jag ligger nästan här i sängen och somnar!
Jag tror det är för att jag är så lugn just nu. jag känner verkligen totalt lugn.
Så skönt.
Japp, vi har haft tema-dag idag. väldigt intressant och vi borde faktist ha det lite oftare!
Sen efter skolan gick jag och tog en frapino med Jenna&Sabrine.
Det var jättemysigt.Sen gick vi och satte oss på en bänk och hade väldigt mysigt.

Jag är verkligen så fruktansvärt trött så jag tror nog att jag ska se ett avsnitt till av L-word och sen ska jag nog sova.
Ska upp tidigt i morgon för att plugga.

Jag hade ett mål i morse, det totalförändrades under ca 1 timme.
Och det är väldigt , väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0