Måndag

Hej hej!
Just nu sitter jag i skolan och glor.
Har absolut ingenting att göra...
Jag hade missuppfattat att vi skulle ha kör idag och att vi skulle börja klockan 9.
Så jag kom hit klockan 8 och vad får jag reda på ?
Jo, att vi inte har någon kör!
Så alltså började jag halv 2.
Crap.

Så nu sitter jag och väntar tills vi ska börja.

Senare idag , efter skolan ska mor och jag till elgiganten och lämna in min mobil ,
och då ska jag förhoppningsvis även få en ny mobil.
Har dock ingen aning om vilken...
Hmm..?

Nej, nu ska jag pysa för jimmy sitter och smygläser.
Dock inte så diskret...

Fridens!

Don't it always seem to go that you don't know what you've got till it's gone? 


Kommentarer
Postat av: Jim

Tjuvkikade jag? :O Eller det var kanske den andra Jimmy? Jimmy 2? xD

2009-05-25 @ 23:45:36
URL: http://jimfosho.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0