Måndag,en ny vecka börjar

Godmorogn allesammans!
Visst är det typiskt?
Just när jag har en sovmorgon och kan sova tills klockan är typ 12 så vaknar jag halv 8.
Det suger lite , men det kan även vara grymt skönt med en lång morgon.
Jusy nu sitte rjag på terassen och lyssnar på regnet.
Jag älskar verkligen regn, konstigt nog så mår jag väldigt bra av det.
Luften blir så frisk och härlig och jag älskar ljudet av när det faller såhär på terasstaket.
Riktigt mysigt.
Ja, idag har jag en enda lektion och det är religion och det börjar halv 2.
Sen efter lektionen ska jag och Elvira stanna kvar och fika på expresso house ända tills examenskonserten börjar i kväll.
Det ska bli riktigt mysigt,faktist!

Igår så tittade jag och anton på "chiuauan från beverly hills".
Jag somnade dock men anton väckte mig igen och sa att han ville se den en gång till.
Så jag satte igång den en gån till  och somnade sedan om igen.

Sen blev jag väckt vid 5-tiden av mor som sa att vi skulle åka till Annelie och Niclas för att lämna barnen.
Så då flög jag upp ur sängen och klädde på mig.
Sen körde vi hem till dom.
Tyvärr så var Annelie jättedålig, så vi andra bad henne att lägga sig en stund medans vi fixade med maten.
Vi grillade och det var riktigt gott!
Ja, sen åkte vi hem ganska så direkt för att dom skulle kunna få lite lugn och ro hemma.

När vi väl kom hem så satt jag bara och tittade på film och mor och far la sig.

Sen somnade jag också ganska så gott!

Ja, men nu ska jag väl ta och göra nåt annat.
Man kanske skulle passa på och städa lite nu när man ändå har tid?
Hmm..

Fridens!

Jag och min systerson, anton

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Älskar också regn! I alla fall ljummet sommarregn :)Det luktar så gott efteråt

2009-05-18 @ 12:07:29
Postat av: Cajsa

Håller med er om regnet, finns inget härligare än sommarregn.

2009-05-21 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0