Onsdag

Godmorgon!

I måndags var jag på examenskonsert för treorna och fy fan vad dom var bra!
Dom körde väldigt blandade låtar och alla var så otroligt bra på det dom gjorde.
Igår vaknade jag klokcan 7 när jag kunde sova till klockan halv 9.
Det sög.
Jag kan bara inte sova när det går mot sommar.
Men förmodligen så behöver jag inte mer sömn.
Jag tror faktist att järntabletterna hjälper med , för jag har börjat bli mycket piggare och gladare
sen jag började ta dom :)
Ja, sen åkte jag till skolan vid 9.
Kommer dit och får reda på att jag inte har några som helst lektioner.
Då blev jag lite ledsen.
Men jag satte mig och plugga lite och umgicks med människor.
Sen gick jag och Elvira och satte oss hos Sabrine,Jenna&Evelina.
Vi satt och gassade oss i den otroliga värmen. Helt underbart!
Efter ett tag gick Elvira, så då gick vi andra och köpte glass.
Ja, sen var jag med dom ända tills jag åkte hem.
Jag var först och möte vår sommargranne vid tåget.
Han kom direkt från England.
Egentligen kommer han från Stockholm men han hade varit och hälsat på släktingar där.
Ja, annars hände det väl inte så mycket mer igår.
Och imorse vaknade man till världens mysigaste åksväder.
Åh! Jag älskar verkligen åska och regn.
Det gör  mig så lugn!
Ja, sen somnade jag om igen.
Och så skulle jag kunna sova till halv 8 , men icke.
Mor väcker mig halv sju.
Och jag kunde inte somna om.
Så nu sitter jag här.
Jag städar lit epå rummet och sen ska jag ta och packa för jag ska
förmodligen med Jenna och hennes familj till deras stuga i Beddinge.

Men jag hör väl av mig!

Fridens!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag vaknar aldrig av åskan. Vaknade inte ens av jordbävningen när alla andra verkar ha trillat ur sängen! Jag som älskar åska.

2009-05-21 @ 10:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0