Onsdag

gårdagens inlägg kom inte in förräns idag!
Väldans skumt...
Ja, då var denna onsdagen också över och snart är det helg igen.
Skönt som fan.
Har nog aldrig längtat så mycket till helgen som jag har gjort denna veckan.
Idag har inte så mycket hänt.
Kom in till skolan, hade ensemble, sen slutade jag.
Najs!
Hoppsan, vad det åskade i går!
Jag var själv hemma hela tiden medans det åska och gud vad jag mös.
Jag tände ljus och tittade på film på datan.
Skönt att slippa internet ett tag!
Jag hade även utvecklingssamtal igår.
Det gick faktist bättre än förväntat.

Ja, annars har väl inte så mycket mer hänt varkens igår eller idag.
Nu ska jag nog ta och titta på "En vampyrs bekännelse"

Ni kan nå mig på mobilen om jag inte svarar på msn.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0