Onsdag

jaha, då var det onsdag då!
Dagen har gått väldigt bra, tycker jag.
Jag har umgåtts med Jimmy hela dagen i princip.
Sarah kom tyvärr inte eftersom hon skulle gå och kolla varför hon alltid har huvudvärk.
Jag skickade med Jimmy några järntabletter till henne så får vi hoppas att det hjälper!
Ja, vi hade ensemble men jag tycker inte att vi kommer nånvart! Och jag har jättemycket problem med att ta vissa toner i min bröströst(den starka rösten), men det verkar som om vi fixar det på nåt sätt!
Ja, sen var det lunch. Fisk. blä!
Sen blev det dags för matte. Men då gick jag och Jimmy till Malin och skulle snacka med henne, men vi skulle komma tillbaka i morgon vid kvart över två , så skulle vi ta allt då!
Sen gick vi ut och satte oss på gräsmattan och snacka ekonomi!
vi hade ingen engelska heller.
Och vår brukpiano var inte där så vi hade Jesper istället, så det var ganska chill. Det enda jag gjorde var att Gulla med en liten bebis. Jag längtar tills syrran ska får sin lilla bebbe!

Ja, sen åkte jag hem i princip.
Och nu ska jag glo på L-word.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0