Söndagsmorgon

Godmorgon!
Vilket underbart väder!
Idag ska jag nog bara ta och ligga på gräset och sola och plugga!
Så bra att man kan kombinera dom två sakerna!
Just nu sitter jag och dricker kaffe och har precis ätit lite.
Gårdagen blev jättebra.
Tyvärr så kunde vi inte göra de sakerna som vi egentligen skulle göra, eftersom min syster
har blivit dålig. Det är något skumt med hennes livmoder, så barnet är i fara.
Annelie måste egentligen vara sängliggande i 2 veckor.
Men i alla fall.
Vi möttes nära min systers hus. Medans tessan(syrrans bästa kompis) åkte och hämtade annelie,
så körde vi ut till gyllebosjön,där vi skulle spendera dagen i en stuga.
Vi började förbereda mat och allt möjligt innan tessan och annelie kom.

När de väl kom så drack vi pommac och åt tilltugg.

Senare åt vi pastasallad som var så sjukt god.

Ja, sen hade vi lite spa för annelie.

Vi la mask på henne,gjorde pedikyr,manikyr och vi rullade håret på henne.

Hon fick även ett fotbad.

Sen när hon var spa-klar, så fick jag uppgiften att sminka henne. Så det gjorde jag.
Sen tog jag ut rullarna i håret som jag hade satt i.
Hon blev jättefin!
Sen fick hon gå och ta på sig de finaste kläderna hon hade tagit med sig till stugan.
Sen skulle jag fästa en liten tiara på henne , med slöja.
Det var otroligt jobbigt, men hon blev så söt när hon väl hade på sig den.
Och sen fick hon måla porträtt av niclas. Det blev faktist bra!
Ja, vi åt och drack och hade det trevligt.
Vi gjorde mycket grejer, men jag orkar inte skriva allt nu.

Nej, nu ska jag gå upp och duscha, sen ska jag sola!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0