Sun-day

Ja, då är det söndag idag då.
I Onsdags till fredag var jag hos jenna och hennes familj i stugan i beddinge.
Väldigt trevligt.
Skitmysigt när det åskade i torsdagskväll!
sen i fredags, på eftermiddagen åkte vi hem till mig eftersom jag skulle vara själv hemma.
Här tittade vi på tv, sjöng singstar och spelade buzz . Vi hade det väldigt trevlans.
Dom sov över tills igår.
I går bestämde även Jenna och jag oss för att göra slut.
Vi båda kände att det var liksom inte ett förhållande längre, så det var det bästa att göra.
Men vi är bra vänner fortfarande!
Det har varit en fin tid i alla fall! :)
Ja, senare på kvällen åkte jag , mor och far till min kusin som fyllde år.
18 år blev kvinnan!
Men när jag satt och lockade håret när vi skulle göra oss ordning så började min puls slå jättesnabbt och allt bara snurrade och det kände nästan som om jag skulle svimma.
Men , dum som jag var ignorerade jag det.
När vi väl kom till min kusin så kom det tillbaka igen, och det slutade inte.
Så jag fick gå och lägga mig i ett av deras rum och jag somnade vid 8 tiden ungefär.
Så igår var jag ingen festprisse precis.
Kom hem vid 12.
Satt vid datan lite, sen somnade jag som en stock.
Både mor och jag tror att det är på grund av mina tabletter.
Jag har ju inte ont i ryggen längre , men jag tar fortfarande tabletter för att vara på den säkra sidan.
Och då trodde mor att det gick ut direkt i blodet eftersom det inte finns nån smärta att hela mer.
Så nu är det slut med dom , så vidare jag inte får ont igen.

Och idag vaknade jag klockan halv 7.
Det kan ju vara förståeligt eftersom jag somnade så tidigt igår.
Har nästan sovit i 12 timmar!
Det är ju helt underbart väder idag , så jag tror att jag ska ta och städa undan på min våning nu medans det fortfarande inte är solväder. Ska även tvätta.
Och sen ska jag sola järnet!
Måste vara brun till bröllopet.
Vid 1 eller 2-tiden kommer Jenna&Sabrine.
Dom ska även sova över och sen ska vi alla tre åka in till skolan tillsammans.
Men idag ska vi väl sola, gå på promenad och bara ha det totalt mysigt!

Men jag kanske,kanske,kanske slänger in ett inlägg senare!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0