Tisdag

Varför vaknar jag klockan 6 när jag egentligen ska gå upp halv 9?
Det ska jag ta och berätta att det undrar jag med.
Jag vaknade klockan 6 idag och var riktigt pigg, så jag gick upp.
Jag somnade typ klockan 8 igår men vaknade lite till och från, så det är väl inte så där väldigt konstigt att jag är vaken nu.
Ja, jag hade mitt terminsuppspel igår. Det gick väl ganska bra med tanke på olika saker.
Jag hade mycket känsla sa minna och collmo och P-a sa att det kändes naturligt att kompa mig.
Collmo var även förvånad över hur stort register jag har och hur mörkt jag faktist kan sjunga.
Sen pratade vi om hur terminen hade gått och så.
I höstas var det som om jag fick en ny röst.
Minna sa då, alltså i höstas, att jag hade kommit in i nåt slags målbrott
och min röst hade förändrats helt och hållet.
Och det stämmer. det kändes verkligen som om jag hade fått en helt ny röst.
Ja, sen snackade vi lite mer om det. inget speciellt då.

Ja, sen efter skolan kom mor och hämtade mig , så körde vi in till elgiganten för att lämna in min mobil.
Jag ska få en ny nästa gång, när jag egentligen ska hämta den gamla.
Nice! Jag vet dock inte vilken jag ska ha...
Hmm..?

Sen åkte vi och handlade på willys.
Jag började få en sån himla migrän så när vi väl kom hem så fick jag gå upp på rummet och vila.
Somnade vid 8 typ.
Sen vaknade jag till och gick upp och bortade tänderna, sen somnade jag igen.
Och som sagt, idag vaknade jag klockan 6. Det suger.

Ska cykla till skolan idag så jag ska göra mig ordning om ca 2 timmar eller nåt sånt..
Fan att jag inte kan sova , alltså!
ja, vad står annars på shemat idag?
Ska ha gemu och sång, sen blir det utvecklingssamtal.
Nice!
Ganska chill dag.
Sen ska jag vara själv hemma.
Mor är i tyskland och far jobbar och direkt efter det så ska han på hundkurs.
Ganska skönt att vara själv hemma.
Bara jag och mina tankar..

Detta är ganska sjukt, men jag har inte ätit ordentligt sen i lördags.
Börjar nog komma in en sån period som jag hade i höstas/vintras
då jag rasar i vikt.
Det positiva med det är dock att  jag blir smal och jag kommer nog bli makalöst vacker i min klänning på bröllopet
och jag kommer ha en "to die for - kropp" lagom till badsäsongen!
Nu ska jag dra!

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Umgås med mig en vecka så lär du inte rasa i vikt mer ;)

2009-05-27 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0