Tisdag

Tjosan!
Idag har faktist varit en riktigt bra dag!
Jag började halv 11 i morse med Gemu. Fick lite uppgifter att göra och gör jag dom så kommer allt bli bra,typ.
Det jobbiga med Gemu är att jag verkligen inte fattar så mycket där. Men nu vet jag bara att om det är nåt så ska jag prata med Hans :)
Jag måste även ta och prata med mina andra lärare, eftersom jag har varit borta så mycket.
Man kanske kan få göra några extra uppgifter eller nåt sånt och kunna jobba upp sig nu den sista månaden.
Kanske kan bli lite jobbigt, men sen jag fick mina järntabletter har jag börjat få en sån otrolig ork!
Idag klarade jag nästan att cykla hela vägen hem och det är en ganska stor sträcka och hemvägen består i princip bara utav uppförsbackar!
Och nu när jag går på mina andra tabletter för ryggen så känner jag ju ingenting, sp nu ska jag passa på att röra mig så mycket som möjligt!
Ja, efter Gemun hade vi klassråd. Vi gick igenom lite olika saker där.
Sen gick jag och fikade med Sabrine på expresso house som precis har öppnat i ystad.
Det var väldigt mysigt och väldigt gott och jag hade ju världens bästa sällskap!
Sen gick vi tillbaka till skolan och sen bar det av hemåt.
Som sagt, jag cyklade hela vägen hem utan några som helst problem.
Sen tittade jag på film och tog det lugnt. Satte mig även ute på terassen och började plugga på en väldigt gammal svenska uppgift som ska lämnas in!

Ja, och nu sitter jag här och glor. ska nog ta och gå ut en liten runda och sen ska jag nog ta och städa rummet.
Som sagt, jag har fått jättemycket energi av tabletterna! Värsta miraklet!

Ja, inte mycket mer att skriva just nu!

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Och det bästa sällskapet var då jag, skulle bara poängtera det så att alla förstod :)

2009-05-12 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0